31 Ocak 2012 Salı

KUMAŞ KAPLAMA KUTUM =)




            Bu bir çikolata kutusuydu bnde kaplamak istedim ama elimde tamamını kaplayacak kadr kumaş yoktu bnde üst kapağını ekli yapmak zorunda kaldım =( Alt kapağını da başka bir kumaşla kapladım...


          Ama renklerin uyumlu olmasına dikkat ettim. Sonra üzerine şifon ve tabiki Pembe:) bir kumaştan kocaman bir fiyonk yaptım 2 tane uğur böceğimide üzerine silikonla yapıştırdım ve kutum hazırrrr =)
         Hadi bakalım içine neler koymuşum...




       Tabikide ojelrimi koydum:) Ama sadece bi kısmı sığdı kutuya.. Şimdi siz bana buradan beğendiğinz ve tırnakta nasıl durur rengi diye merak ettiğinz ojeleri söyleyebilirsinz bnde sizin için deneyebilirm...
       Hepinizi öpüyorum kocaman...Kısa bir süreliğine hoşçakalın =)

      

30 Ocak 2012 Pazartesi

KLOZET TAKIMI



          Sevgili blog arkadaşlarım bugün sizlerle bu güzel banyo takımını paylaşmak istiyorum. Ben yapmadım ama görünce bayıldım ve sizlerle paylaşmak istedim... Öncelikle bu güzellik için teşekkür ediyorum.. Ellerine sağlık Rabia abla =)
          Vee geldik takımı anlatmaya, öncelikle fotoğraflara bakalım böyle daha iyi anlaşılır..





            Şimdi tek tek anlatalım. Öncelikle paspalarımız haroşa örgü, 10 numara kirpi ip ve 10 numara şiş kullanarak örülüyor.
            Büyük paspas için 65 ilmek atılmış tabi bu sizin banyonuza göre değişir. İstediğiniz en ve boyda yapabilirsiniz.
            Klozet önü için 45 ilmek ile başlanmış ve 22 sıra ördükten sonra 15 ilmek örülür 15 kesilir 15 daha örülür ve bu şekilde 11 sıra örülmüş.
            Klozet kapağı için 20 ilmek ile başlanmış. 5 sıra ördükten sonra 5 sıra tek tek artarak örülmüş ve daha sonra 5 sıra daha örülüp tek tek keserek 7 sıra daha örülmüş. Bitmiş hali 30 sıra oluyor. Resimde henüz kapağın etrafına lastik geçirilmemiş.
            Taban rengi olan bu krem rengi ipten toplam 2,5 kg  kullanılmış.
            Renkli iplerin herbirinden ise 500 gram kullanılmış.Üzerindeki renkli ipler ile yapılan süsler içinde 7 ilmekle başlayıp örülmüş.
            Siz paspasların üzerini resimdeki gibi ya da dairelerle, asimetrik şekillerle, geometrik şekillerle, kalplerle,çiçeklerle süsleyebilirsiniz. Tek yapmanız gereken istediğinz şekillerden istediğiniz renkte örmek ve paspasların üzerine dikmek...
            İşte bu kadar.. Umarım sizde beğenirsiniz... Öpüyorum hepinizi =)

29 Ocak 2012 Pazar

Renkli Hayat: BU DA BENDEN OLSUN :)

Renkli Hayat: BU DA BENDEN OLSUN :): Sonunda Kayıp Gül 2 yi bitirebildim :) Artık çekilişe hazırım :) O kadar çok takı toka çanta üçlemesinin yanında benim çekilişim rağbet görü...

28 Ocak 2012 Cumartesi

BU DA BENDEN OLSUN =)


        Sevgili Mahmur Prensesin başlattığı etkinlikten henüz bugün haberim oldu önce üzldüm geç mi kaldım diye ama sonra sıvadım kolları ve 1 gün içinde bu etamin işini hazırladım Sevgi Perdemiz için ...=) 
        Vee sizin beğenilerinize sunmak istedim. Pazartesi günü yola çıkıyor.. Böyle bir etkinliğe dahil olabileceğim için seviniyor ve öncü olan blog arkadaşımı yürekten kutluyorum. Maneviyat her zamn önemlidir...
        Umarım beğenirsinizzz.... =)
 

GÜNÜN OJESİ 28.01.2012

        Sevgili Kafe de Mola bunu senin için sürmüştüm canım simli istemiştin ya burada pek belli değil ama simli =)

(ALİX AVİEN 186)
        Güzel hafta sonları diliyorum hepinize... Sevgilermle.. =)

26 Ocak 2012 Perşembe

ELMALI ve HAVUÇLU TOPÇUKLAR =)

      
          Merhaba canlarım... Yine bi tatlı tarifyle karşınızdayım:) Sevgili aycanın bir tarfini değiştirerek uyguladım sonuçtan çok memnun kaldım huzuurnzda bir daha teşekkür ediyorum kendisine...
         Az laf çok iş diyelim ve geçelim tarifimize. Gerçekten çok basit ve eğlenceli =)

MALZEMELER
  • 3 adet elma
  • 1 adet havuç
  • 2 paket kakaolu petit beurre bisküvi
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • yarım limon kabuğu rendesi
  • ufalanmış ceviz yada fındık


YAPILIŞI

     Bisküvileri ufalıyoruz, elmaları rendeliyoruz, havuçlarıda rendeleyip çok az şekerle tavada karamelize ediyoruz bunların hepsini aynı kaba koyuyoruz. Daha sonra üzerine tarçın, limon kabuğu rendesi ve cevizleride ekleyip yoğuruyoruz.Hemen hemn kurabiye hamuru yumuşaklığında oluyor. Sonra toplar yapıyoruz ve istediğimz soslara buluyoruz.
     Ben 3 çeşit yaptım yani evde onlar vardı. Birini yanlızca hindistan cevizine, birini renkli şekerlemeye diğerinide tepesini benmari usulü erittiğim çikolataya ve hndistan cevizine buladım.
     Gördüğünüz gibi çok pratik, hafif ve şeker bir tatlı... :)
     Afiyet Bal Şeker Olsun..ÖpüldünüZzZ =))

CAFE PORTAKAL: Westwing.com'dan Cafeportakal Takipçilerine Kerami...

CAFE PORTAKAL: Westwing.com'dan Cafeportakal Takipçilerine Kerami...: Westwing,Türkiye'nin ev ve yaşam stiline yönelik bir numaralı online alışveriş kulübüdür.Ev dekorasyonu,tasarım ve iç mimarinin profesyone...

24 Ocak 2012 Salı

GÜNÜN OJESİ (24.01.2012)

          Kızlar sizce siyah oje güzel duruyormu? Ben her sürüşümde tereddütte kalıyorum :(
          Bir de size sormak istedim =)


(ALİX AVİEN)

22 Ocak 2012 Pazar

GÜNÜN OJESİ (22.01.2012)

         Bugün ki ojem yine çok sevdiğim tonlardan biri =)

                                                               (ALİX AVİEN -128)

21 Ocak 2012 Cumartesi

GÜNÜN OJESİ

     Çok zamandır düşündüğüm ama bi türlü yapamadığım bu bölümü yayınlamaya karar verdim.Beni tanıyanlar ojelre olan merakımı hergün farklı bir tane sürdüğümü çok iyi bilrler ama burda hiç bahsetmemeştim sanırım =) Kolleksiyonum var diyebilirim birgün siznle hepsini payalaşacağım... Ve ara ara bu başlıkla bir iki fotoğraf koyup paylaşmayı düşünüyorum hadi bakalım =)

(FLORMAR NEON COLORS NO12)
       Sevgilerimle...


20 Ocak 2012 Cuma

CEVİZLİ BROWNİ

       Herkese merhabaaaa sınavlarımın bittiği bugünün sabhna kendimi şımarmak için yaptığım brownilermle başlamak ve sizlerlede paylaşmak istedim =)  Fazla söze gerek hadi başlayalım eşsiz bir lezzet yolculuğuna...
     
MALZEMELER
2 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Yarım paket kakao
125 gr margarin
1 su bardağı un
İstenilen miktarda fındık yada ceviz

YAPILIŞI
Öncelikle 2 yumurta ve şekeri köpük köpük olana kadar çırpıyoruz. Sonra üzerine sütü, vanilyayı, ertmiş olduğumuz margarini (soğutmaya gerek yok) ve kakaoyu döküp iyice karışına kadar çırpıyoruz. Hazırlamış olduğumuz bu karışımdan bi su bardağı ayırıyoruz. Kalan karışımın içinede un, kabartma tozu ve cevizleri döküp çırpıyoruz. Sonra top kek yağlı kağıtlarını bir tepsiye diziyoruz ve içine dikkatlice harcımızdan dolduruyoruz.(ama çok doldurmayın kalıbın yarısına kadr olsun çok kabarıp şekli bozuluyor yoksa =)
Öncede ısıtılmış fırında pişiriyoruz.
Fırından çıkınca keklerin üzerini küçük küçük deliyoruz ki sos iyice dibe kadr gitsin). Ve ayırığımız sosu keklerin üzerine bir kaşık yardımıyla dikkatlice döküyoruz.
Ve servise hazııııırrrrr... Afiyet Bal Şeker Olsun...
Öpüyorum hepinizi =))

19 Ocak 2012 Perşembe

16 Ocak 2012 Pazartesi

YİNE ÇANTAMM =)

    Sevgili blog dostlarım bloğumuda sizleride çok özledim daha bir 4 günüm daha var aranıza döneblmek için.. Yorgunluk doruklarda, baş ağrısından ölüyorum.. Neyse blog boş kalınca içim rahat etmiyor bnde eski yaptıklarımdan birer fotoğraf paylaşıyorum idare edinizz =) Hoşçaklaınn...

11 Ocak 2012 Çarşamba

ESKİŞEHİRDEN KAR MANZARALARI

      Daha öncede söylediğim gibi kışı pek sevmam ama kar ve oluşturduğu manzara harika.. Eskişehir 3 gündür kara teslim oldu ve bugün kar dizimize kadar geliyordu. Eee bu havada arabayı çıkarmak ne mümkün resmen kara saplanmış halde hal bu olunca tabana kuvvet dedim =) 7 buçukta düştüm yollara 2 tane sınavım var mecbur gtmek zorundayım yoksa haytta çıkmazdım sıcacık yatağımdan :) İyikide yürümüşm bzm üniverste öyle güzel bürünmüş ki beyazlara cep telefonumla bikaç poz çekmeden edemedim.
     Neyse bnde laf çok en iyisi sizleri memleketimden kar manzaralarıyla başbaşa bırakayım =)) Sevgilerimle...





9 Ocak 2012 Pazartesi

YİNE KAPI SÜSÜMMM =)

     Ben sınavlarımla uğraşırken bloğumunda boş kalmasını istemedim eski yaptıklarımdan bir  fotoğraf yayınlayayım dedim =)

7 Ocak 2012 Cumartesi

FOTOĞRAFİUM

 Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarak Canon 600D Kit, Manfrotto 055XProb tripod ve Kata123Go-30 fotoğraf çantası kazanma şansı yakalayın! http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/ sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz.

  Fotoğrafium inanılmz güzl hediyeler veriyor =)

http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/

6 Ocak 2012 Cuma

BENİ UNUTMAYIN ! =)

           Canlarım ben 2 hafta kadar buralarda olamayacağım malesef ::( Beni unutmayın sakın ha :) 
Belki bahsetmişimdir annem 4 gün önce bel fıtığından ameliyat oldu hastanedeydik, daha dün taburcu oldu artıkta evde 1 ay raporlu çalışamayacak tbi bnde ona bakıyorum. Bir de 2 hafta boyunca her gün finallerim var onlara çalışmam lazım hemde çokkk zaten son 1hafta çok boşladım =(   Dualarınızı eksik etmeyin benden de en az ilk sınavlarım kadar iyi geçsin =))
           Ara ara girip yaptıklarınıza bakcağım yorum yapıcam ama çok sık değil ve bnm paylaşımım olamayacak kusura bakmayın baya bi ihmal edicem :(   Ama daha sonra tatile giriyorum ve öyle cici şeyler yapıcam ki (inş) telafi edeceğim =))
           Kardeşim ve benm yazdan kalan bir fotoğrafımızı paylaşıp veda etmek istiyorum sizlere (tbi kısa süreliğine:) )


           Hepinizi öpüyorum... Kucak dolusu sevgilerimle...

2 Ocak 2012 Pazartesi

=( Üzgünüm...

           3haftadır izleyicilerim 1 kişi bile artmadı çok üzgünüm ..::(
Neyse güzel izleyicilerim yeter bana =))

1 Ocak 2012 Pazar

DUVARIMI SÜSLEDİMM =)

          Önce duvarımın eski yapıştırmalar olan halini görelim. Yapıştırmalar oldukça yıpranmış ve kalkmaya başlamıştı..


         Ve kaldırdıktan sonrada böyle oldu ...


       Sonra benm tarafımdan boyandı ama duvarın yapşkanlı yeleri kaldığı için boya düzgün olmadı artık yaza badanada halledicez =)




        Sonrada aldğım stickerla süsledim biraz küçük bişey almıştım duvar için düşünmüyordum ama olsun artık ..



 
          Bu tatlı yapıştırmalar portremle mezuniyet fotoğrafımın arasına girdi =)))

 
        Yeni bir yıla adım attığımız 1 Ocak gününde yapabildiğim tek şey bu oldu ... Bakalım beğenecekmisiniz ? =) 
        Sevgilerimle...