7 Aralık 2012 Cuma

NEŞELİ OYUNCAKLAR HEDİYE ÇEKİLİŞİ=)



7 ARALIK 2012 CUMA

4. HEDİYE ÇEKİLİŞİM


Uzuun zamandır çekiliş yapmak istiyordum ama bugünlerde bende bir uyuşukluk var ki sormayın.Artık toparlanma vaktidir dedim ve çekilişi bugün başlatmaya karar verdim.


Hediyeleri uzun uzun yazmak istemiyorum hepsi resimlerde görülüyor zaten.Yine hobi malzemeleri içerikli bir çekiliş.Başkasına elim gitmiyor.Beni en çok mutlu eden şeyler bunlar olduğu için herkese bu tür hediyeler vermek istiyorum.






Bir çekiliş haberi daha kızlar.. Çok şeker hediyeler var bence şansınızı deneyin =)tıktık

5 Aralık 2012 Çarşamba

MİSKİN KEK'TEN KOCAMAN BİR HEDİYE PAKETİ=)

    Arkadaşlar o kadar güzel bir hediye çekilişi ki görünce yüzümde kocamn bir gülümseme belirdi, kazandığımı düşünmenin verdiği heyecanla :) Sizlerede duyurmak istedim katılmak için tıktık =)



Hekese bol şanssss, ama bana daha çok :)) .P

27 Kasım 2012 Salı

24 Kasım 2012 Cumartesi

MORİÇE NİN HEDİYE ÇEKİLİŞİ =)

Çok cici hediyeler.. kazanmak için buraya buyrun =) http://moriceninyeri.blogspot.com/2012/11/bim-bam-bom-benim-de-artk-bir-cekilisim.html

23 Kasım 2012 Cuma

MAMONTENKA 'NIN ZENGİN İÇERİKLİ HEDİYE ÇEKİLİŞİ =)

Kızlar harika bir çekiliş daha var başlıkta belirttiğim gibi içeriği çok zengin ve hepsi harika =)

http://www.mamontenka.com/2012/11/mega-boy-ylbas-hediye-paketi.html?spref=bl
Yukardaki linke bir uğrayın derim =)

PEMBE BALON 'DAN MERHABA ÇEKİLİŞİ =)

      
Bu cici hediyeleri istiyorsanız buraya buyrun =) http://pembebaloon.blogspot.com/2012/11/merhaba-tansabilir-miyiz.html

9 Kasım 2012 Cuma

KİMDİKİ BU DELİDEN HARİKA BİR ÇEKİLİŞ =)

  Canlarım gerçekten harika çok şeker hediyeler veriyor, şansınızı deneyin ........
http://kimdikibudeli.blogspot.com/2012/11/olmusuz-seksenbes-kisi-ve-bende-bir.html#more

2 Eylül 2012 Pazar

İSTANBUL MANZARALARI-BOSPHORUS TOUR

     Bugün sadece fotoğraf paylaşmak istedim Canlar =)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Mutlu bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle................... =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

25 Ağustos 2012 Cumartesi

DEĞMESİN YAĞLIBOYA'YA TEŞEKKÜRLER =)

     Canlarım yeni blog tasarımım nasıl olmuş sizce? Ben bayıldım hem sade hem çok şeker oldu, havası değişti bloğumun.. =) Zaten uzun süredir değişiklik yapmıyordum çok ii oldu bu değişim.
     Bu güzel blog tasarımı için sevgili http://degmesinyagliboya.blogspot.com/  Değmesin Yağlıboya bloğunun sahibesine bir kez de sizn huzurunzda teşekkür ediyorum, çok teşekkürler canım bnm ellerine emeğine sağlık =)
     Yorumlarınızı bekliyorum görüşmek üzere .......

22 Ağustos 2012 Çarşamba

HADİ SÜPER İNDİRİMLERLE ALIŞVERİŞ YAPALIM !

     Sevgili blog dostlarım bugün sizlere bir indirim sitesinden bahsetmek isitiyorum . http://www.indirimlr.com/indirim-kuponu/   Ben anlatmadan önce göz atmak isterseniz bu linke tıklamanız yeterli.
     Öncelikle sitenin çok kapsamlı olduğunu söylemek istiyorum. Alışverişinizi sadece kozmetik tekstil yada teknolaji bazında kısıtlamıyor.Aksine bu sitede her alanla ilgili inanılmaz indirimler bulabilir ve aradığınızı çok cüzi miktarlara satın alabilirsiniz.
     Mağazalardan birkaçını sıralamak gerekirse; bonnyfood,zizigo,pabbuç,darty,balerin,çiçeksepeti,vestel,zidaya,noma,markafoni,sporcum,teknosa,divas,boyner...
    İşte tüm bu mağazalar için indirimlr.com a girerek indirim kuponlarına ulaşabilir ve şifrelerinizi alarak alışverişinizi ucuza getirebilirsiniz.
     Ayrıca ücretsiz veya indirimli kargo fırsatlarından yararlanabilirsiniz.
     Aşağıdaki linklerden sitenin twitter ve facebook sayfalarınada ulaşabilirsiniz.


Twitter hesabımız:
https://twitter.



com/#!/Indirimlr
Facebook hesabımız:
http://www.

facebook.com/Indirimlr
  Şimdi Canlarım sizlerden istediğim bu yzımı bloglarınızda aynen yayınlamanız tabi zahmet olamayacaksa çok sevinirim =)

18 Ağustos 2012 Cumartesi

MUTLU BAYRAMLAR......

     Canlarım hepinizn Ramazan bayramı mübarek olsun, hepinizi çok seviyorum ve güzel bir bayram diliyorum ama önemlisi sevdiklerinizle beraber olmanız bu gerçekten çok önemli .... Küskünlükler hiç olmasın sevdiklerinizden hiç ayrılmayın Allah size böyle kötü zamnlar hiç yaşatmasın....
     Bundan sonra büyük ihtimalle aranızda olamayacağım çok öpüyorum hepinzi kendinize iyi bakın, daha keyifli bir post yazmak isterdim ama malesef elimde değil  HAYIRLI BAYRAMLAR...........................

17 Ağustos 2012 Cuma

TAKILARIMIN BİR KISMI =)

       Şekerler bu gün sizlerle takılarımın bi kısmını paylaşmak istedim içimden öyle geldi =) Çok süslüyümdür bn takıya falan acayip düşkünüm yani.. Bikaç kombin yaptım ve bayramda kullanacaklarımıda fotoğrafladım hadi geçelim fotolara......


       Altın sarısı detayları olan bir kaç parça...Uğur böcekli künye teyzoşun hediyesi =)


     Bunlarda da parlak taşlar var.Kelebekli künye ve küpeler sevdiceğin hediyesi, nazar boncuklu yüzük ise anneciğimin hediyesi =)


      Bunlar ise baykuşlu takılarımı, çok seviyorum baykuşları (gerçeklerini değil tabi )  :)


     Bunlar bayramda kullanacakalrım mercan rengi çiçek hem toka hem broş olarak kullanılabiliyor H&M den almıştım ... İncili bileklik DIY diyebilirim hemde annem yaptı :) Küpelerimi istanbul büyükçekmece panayırından 1 tl ye almıştım çok seviyorum onları şeker gibiler =)



    İncileri çok seviyorum kurdele ilede harika oldu ellerine sağlık annem =)

   Eveeettttt bugün ben bişey yapmadım ama sizlerle birşeyler paylaşmktan çok mutluyum yarın ki post da görüşmek üzere canlar öpüldünüzzzzz =)...............................







16 Ağustos 2012 Perşembe

KEÇE KANATLI KALP ANAHTARLIK;KEÇE KUŞ,FOK BALIĞI,ELMA,FİL,BEBEK ve BAYKUŞ =)

       Ayyy başlığı yazarken yoruldum valla gören duyanda çok iş yaptım sanacak ufacık şeyler yaptım ama başlık açıklayıcı olsun istedim napıyım =)
       Evet bunları nedenmi yaptım ? Anahtarlık dışında herşey teyzoşuma gidecek yani onun siparişleri telefon kabının arkasına yapıştırmak için istedi bende bugün akşam yaptım hemen:)Birde hatırlarsınız geçenlerde bir kuş anhtarlık yapmıştım bakınız burada onuda götüreceğim.. Anahtarlığıda kendim için yaptım araba anahtarlarım için kullanacağım =)
       Artık geçelim fotoğraflara.......








        Veeeeee Finalll =)


        Beğenmeniz dileğiyle Şekerler, Hoşçakalınnnnnnnn =)






14 Ağustos 2012 Salı

KEÇE DENİZ KIZI FİYONK TOKA VE ÇİÇEK TOKA =)

        Merhabalar canlarımm..... Çok keyfle yaptığım bikaç keçe çalışmasını sizlerle paylaşmak istedim. Onun haricinde kendimden bahsedecek olursam hayatım rutin bir şekilde devam ediyor ama bayram için yolculuk var İstanbula gidiyoruz =) Bu arada hepinizn kandili mübarek olsun ............
        Gelelim fotoğraflarımıza biraz karanlık ama idare edin :)



      Bu sevimli deniz kızınıda yine anahtarlık olarak tasarladım bu yüzden kalpli kurdele ekledim tepesine ama başka birşey olarakta düşünülebilir, örneğin magnet,broş,mevlüt şekeri gibi....


      Bu da keçeden yapılmış kerdele tokam arkasına çıt çıtlı metal toka aparatı eklenecek daha...


       Bu tokada öyle boş boş otururken geldi aklıma arkasına tel toka yapıştrdım kahkülleri toplamak için ideal =)


       Bugünlük benden bu kadar, umarım beğenrsiniz yorumlarınızı bekliyorum =) sevgilerimle........





10 Ağustos 2012 Cuma

KEÇE BAYKUŞ, PENGUEN,ARABA VE KUŞ =)

        Hepinize şimdiden keyifli ve mutlu bir hafta sonu diliyorum Canlarım =) Herzamanki gibi yine keçeyle küçük şeyler denedim anahtarlıklar ve magnetler.... Bence hepsi çok sevimli oldu ama önemli olan sizlerin yorumları tabi ki ..........



   Bu baykuşun henüz ne olacağına karar vermedim ama favorim bu diyebilirm =)


       Penguenimin arkasına minik bir mıknatıs yapıştırdım ve magnet oldu....



       Araba anahtarlığı sevgilim için yaptım arka tarafında isimlerimizn baş harfleri var .)


      Bu sevimli kuşta anahtarlık olarak tasarlandı, şimdilik kıyıda bekliyor....


     Bunların hepsini gece yapıyorum sahuru beklerken, uyku düzeni iyice bozuldu malesef sabaha karşı yatıp öğleden sonra 3 gibi kalkabiliyorum anca, hal bu oluncada çalışmak ve üretmk için geceleri kalıyor ama bnm en keyif aldığım saatler diyebilirm :)
    Umarım hepsini beğenrsnz, yeni bir postta görüşmek üzere..............................