11 Ağustos 2013 Pazar

KEÇE İLE ABAJUR VE AVİZE SÜSLEME (ERKEK BEBEK)

      Merhabalar... yine uzun bir ara verdim ama bu arada çok işler yaptım bugünlerde teker teker yayına gelecek çalışmalarım. Fotoğraf makinem bozuk olduğu için yaptığım ana çekip sizlerle buluşturamadım. Belki çoğunuz artık unutmuşsunuzdur beni :)
      Teyzem ikinci kuzenime hamile, heyecanla bebişi bekliyoruz =) Erkek olacak, bu yüzden yaptıklarım hep erkek bebek odası süsleri vs. ile ilgili olacak.
      Öncelikle düz beyaz abajur ve avizeyi galatasaray temalı süsledim. Buyrun artık fotoğraflara geçelim =)




 

     Şuan tatildeyim bu postu size İstanbuldan yazıyorum. Keyifle okumanız dileğiyle hoşçakalın.......................

6 yorum:

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)