12 Şubat 2012 Pazar

KAVANOZDAN İĞNELİK =)

     Günaydın canlarım hepinize güzel bir hafta diliyorum öncelikle =)
     Bugün sizlerle yaptığım diğer iğneliği paylaşmak istiyorum.. Bizimkinin çok kullanışlı olduğunu görünce yengemde istedi bir tane bnde hemn yaptım yarım saatimi bile almadı...
     Buyrun resmlere bakalım çok iyi çıkmadılar ama idare edin bu seferlik :(




      Ben bu sefer beğendm iğneliği içime sindi yani,,, Umarım sizlerde beğenirsiniz =)
      Şimdi derse gitmek zorundayım... Sevgilerimle :)




14 yorum:

  1. CANIM ÇOK GÜZEL. ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. Elişi defteri cok tesekkürler canım =)
    Çiğdemcm sanada çok tesekkür ederm şimdi okudum blogunu inş kaftanlar senin olur =)

    YanıtlaSil
  3. Bence bütün dikiş bilenler yapmalı bundan :) ellerine saglık çok güzel olmuş bu seferkide :) yengen güle güle kullansın İlaydam..

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş canım ellerine sağlık.iyi günlerde kullanılması dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Mirimahcım tesekkür ederm.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ilginçmiş.bloğun çok güzel.seni de izlemeye aldım....

    YanıtlaSil
  7. çok güzel canım
    derli toplu olmuş
    :))))

    YanıtlaSil
  8. Tesekkürler Oyacım hoşgeldin =)
    Bir kase lezzet çok tesekkürler canım gercktn öle oldu :))

    YanıtlaSil
  9. ilaydacim,cok sekersin:))))))
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  10. Cihan ablacım çok teşekkürler bnde ablam nerelerde hiç yorum yazmıyo diyordum =)

    YanıtlaSil
  11. İlaydacım, brawo .Bu yaşta bu marifet, tebrikler.Ben bile bu yaşta akıl edemedim.sevgilerle canım.

    YanıtlaSil
  12. Ayy Ihlamurcum çok tesekkürler şımartmayın beni =) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)