6 Şubat 2012 Pazartesi

KAVANOZDAN İĞNELİK =)

   

       Sevgili blog dostlarım bugün üstümde bi sinir stres var, oyalanmaya çalışıyorum olmuyor, içim sıkılıyor :(
       Neyse kafamı dağıtıyım biraz dedim küçük bi kavanozdan iğnelik yaptım, çok içime sinmedi.. Bakalım siz beğenecekmisinz ?


        Penye kumaştan içini elyafla doldurarak kapağın üstünü kaplayacak şekilde bir yastık hazırladım ve silikonla kapağa yapıştırdım. Ek yerine ince bir örgü ördüm ve birleştrme yerinede ufacık bayaz bir gül yapıştırdım , Altada pembe bir kurdele yapıştırdım yine silikonla.
       Üsütünü iğnelik olarak kullanıyorum, içinede boncuklarımı düğmelerimi falan koydum.. İyi oldu aslında işime yaradı...


         Bugünlük bu kadr benden, canım çok sıkkın...
         Sevgilerimle, Görüşmek üzere Canlarım =)

15 yorum:

  1. ben bayıldım valla süper fikir ..elleirne sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. çok cici, süper olmuş, harika bir fikir İlaydacım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. İlaydacım her gün aynı olmuyor, sıkıldığımız, sinirlendiğimiz günler de oluyor ama çabuk geçecektir:)
    Kavanoz çok hoş olmuş, insan sıkkın olunca yaratıcı oluyor...

    YanıtlaSil
  4. Çaçaroncum çok tesekkeürler canım =)
    Noblessem güzel yorumun için teşekkürler tatlım =)
    Natalicim inş geçer çabucak :) Tesekkürler canm...

    YanıtlaSil
  5. İlaydam biliyorsun bazen kötü hissediyoruz işte, inşallah geçicek canım, seninkide benimkide :)

    Kavanozdan iğnelik çok güzel olmuş, ellerine saglık iyi fikir :)

    YanıtlaSil
  6. Evet canım geçicek de ne zamn bakalım :) Çok tasekkürler Aslım....

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuş, ne zamandır ben de istiyorum böyle bir iğnelik yapmayı...
    inşallah içindeki sıkıntı da tez zamanda geçer canım...

    YanıtlaSil
  8. Okuyancım çok tesekkürler, yapması çok kolay 1 saatte yaptım bn :) Saol cnm bnm inş gecer...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bloğuma hoşgeldnz, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. İlaydacım kendine haksızlık etme bence gayet başarılı ve güzel olmuş .Senin sıkıntın pazartesi sendromundandır çabuk geçer inşallah :))

    YanıtlaSil
  11. Meralcim çok tesekkür ederm. Canım öle olduğunu sanmıyorum çünkü tatildeyim o sendrom bidaki pazartesi başlıcak eminim :))

    YanıtlaSil
  12. Çok şirin ve harika olmuş ellerine sağlık valla yorum olsun diye yazmıyorum gerçekden beğendim sıkıntın çabuk geçer umarım pozitif düşün herşey pozitif olsun tatlım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel vede kullanışlı bir iğnelik olmuş sevgili İlayda..Güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  14. Haskumaş çok tesekkürler canım beğnmne çok sevndm yorumlrınz bni mutlu ediyor böylelkle daha pzitif oluyorum =)
    Kardeşler nikah şekeri: çok tesekkürler tatlım bnde kullnşlı olduğu içn çok sevdm =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)