14 Şubat 2012 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN...

        Canlarım öncelikle hepinizn sevgililer gününü kutluyorum; aşk,sevgi,sadakat dolu yıllar temenni ediyorum...
        Şimdi gelelim bnm yaptıklarıma. Ben aldığım hediyenin yanına el emeği birşyler koymayı çok severim erkek arkadaşımda yaptıklarıma çok değer verdiğinden bu seferde boş durmadım =)
        Bakalım neler yapmışım.. Biz bugn kutlamıyoruz hafta sonu inşallh ama umarım beğenr ve umarım sizlerde beğenirsinz :)




 
    
        BJK amblemini etamin üzerine işleyip çerçeveye yerleştrdim... Çerçevede bnm tarafımdan süslendi :)
        Birsey daha ekledim bunun yanına...



        Sevgiyle kalın canlarım bnm öpüyorum hepinizi... =)




11 yorum:

  1. çok şirin ve özel armağanlar olmuş İlaydacım, ellerine gönlüne sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ayyy çok şekerler.ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. süper canım..Benim eşimde hasta beşiktaşlı,hiç böyle bir şey aklıma gelmemişti.Gerçi etamini hiç denemedim,aklımda bir gün denemek..ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Böyle bir hediyeyi görüpte begenmemek diye bir şey olamaz zaten.

    Ellerine saglık, çok güzeller. En güzelide senin yapmış ve sevdiğine vericek olman..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık, eminim çok ama çok beğenecektir...
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. ilayda süper bi hediye olmuş eminim ki çok beğenilecektir. Helal olsun kız sana :)

    YanıtlaSil
  7. Noblessem cok tesekkürler cnm bnm saol =)
    Mihrimahcım tesekkür edrm tatlım =)
    Çaçaronum valla bnde düşndüm düşndüm erkekler takımlaryla ilgili herşeye bayılıyorlar buna karar verdim sonunda, etamin çok zevkli ve kolay canm mutlaka denemelisin =)
    Aslım çok tesekkür ederm cnm bnm yorumlarınla hep bni mutlu ediyorsun.. Sevgiler.. =)
    Okuyanım inş beğenr cnm ama bncede cok beğenr,sevgilerimle.. =)
    Mahmur prensescim ay nasıl sevindim yorumunu okuyunca bilsen çok thankss =))

    YanıtlaSil
  8. Çok değerli ve özel hediyeler bunlar:)
    Fikrine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  9. Natalicim tesekkürler canım bnm için en özl insan olunca fikir kapılrım birer birer açılıyor, ahh erkeklerde bzm kdr düşnceli olsa :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmus ellerine saglik .bende besiktasliyim ve o etamini yapmak istiyorum lütfen bana yapilisini gösterirmisin .simdiden tesekur ederim

    YanıtlaSil
  11. Yeni paylaşımlarınızı bekliyoruz.

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)