10 Ağustos 2012 Cuma

KEÇE BAYKUŞ, PENGUEN,ARABA VE KUŞ =)

        Hepinize şimdiden keyifli ve mutlu bir hafta sonu diliyorum Canlarım =) Herzamanki gibi yine keçeyle küçük şeyler denedim anahtarlıklar ve magnetler.... Bence hepsi çok sevimli oldu ama önemli olan sizlerin yorumları tabi ki ..........



   Bu baykuşun henüz ne olacağına karar vermedim ama favorim bu diyebilirm =)


       Penguenimin arkasına minik bir mıknatıs yapıştırdım ve magnet oldu....



       Araba anahtarlığı sevgilim için yaptım arka tarafında isimlerimizn baş harfleri var .)


      Bu sevimli kuşta anahtarlık olarak tasarlandı, şimdilik kıyıda bekliyor....


     Bunların hepsini gece yapıyorum sahuru beklerken, uyku düzeni iyice bozuldu malesef sabaha karşı yatıp öğleden sonra 3 gibi kalkabiliyorum anca, hal bu oluncada çalışmak ve üretmk için geceleri kalıyor ama bnm en keyif aldığım saatler diyebilirm :)
    Umarım hepsini beğenrsnz, yeni bir postta görüşmek üzere.............................. 





9 yorum:

  1. o renkli baykuşa bayıldım beennn!!!! :D diğerleri de güzel tabii, ama ben baykuşu çok sevdim şekerim!!!... ellerine sağlık.. böyle devam et, ha gayret :P

    YanıtlaSil
  2. İlayda'cım hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık:))sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller İlayda'cım..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Eline emeğine sağlık, hepsi birbirinden güzel ama ben baykuşa bayıldım... :))
    mutlu günler... Hayırlı İftarlar...

    YanıtlaSil
  5. Ay! bu ne tatlı baykuş böyle çok güzel olmuş tatlım ama diğerleri de muhteşem, ellerine sağlık, hep yap, çok güzel işler çıkarıyorsun, tebrik ederim:))

    YanıtlaSil
  6. Sanırım herkesin favorisi baykuş oldu :))
    Mihricim çok teşekkür ederm tatlım desteğinzle gayretlerim artıyor cnm sevgiler..... =)
    Öznurcum teşekkür ederm güzl yorumun için :)
    Kardeşler nikah şekeri çok tesekkr ederm cnm saol =)
    Dilekçim tesekkür ederm aslında bnde en çok onu beğendim :) mutlu günler....
    Natalicim senin baykuşları ne kadr sevdiğini biliyorum zaten beğenmene sevndim tatlım teşekkürler öpüyorum seni kocamn =)

    YanıtlaSil
  7. İlaydam uzun zaman sonra yeniden bloguna gelip yaptığın güzellikleri görmek harika. Sen keçe ile inanılmaz güzel işler yapıyorsun ellerine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
  8. Aslım hoşgeldin iyiki geldin bloğuma bnde seni çok özlemiştm gerçekten bir an önce aramıza dönmeni diliyorum , teşekkürler tatlım =)

    YanıtlaSil
  9. ılaydacım herbırı cok guzel olmus o guzel yuregıne emegıne salık canım opuyorumm

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)