28 Şubat 2012 Salı

MAYONEZLİ YOGURTLU PATATES SALATASI =)

  

  Canlarım bu gün sizlerle bnm çok ama çok sevdiğim bir tat paylaşmak istedim, daha doğrusu bu tür her seyi seviyorum =) Hemen geçelim tarifimize
        MALZEMELER:
  • 5-6 adet kaynamış patates
  • yogurt
  • mayonez
  • tuz
  • salatalık turşusu
  • dereotu
  • sarımsak

       YAPILIŞI: Patatesleti elimzle eziyoruz içne doğradığımız turşuları deri otunu mayonezi yoğurdu ezlmiş sarımsağı koyarak yoğuruyoruz yada karıştırıyoruz bu kadaaarrr :) Ama mayonezi ben kendim yapıyorum onunda tarifini vereyim :
      1yumurta yı patlatmadan derince bir kapa kırıyruz.Üzerine 1 su bardağı sıvı yağ 1 kaşık sirke ve istendiği miktarda tuz koyup blenderla yada elimzde çırpıyoruz .İşte bu kadr bast aslında :)



      Tabi isterseniz içine mısır, havuç, bezelyede koyabilrsnz....
      Afiyet Bal Şeker Olsunnn   =)  Sevgilerimle.............

     

9 yorum:

  1. canisiiiiiii
    cok guzel duruyor
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. şu anda burada olsa da yesemmm:))) mayonezi çok severim... ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. Ben de bunun benzerini yapıyorum canım çok güzel oluyor.Bu arada mayonezi kendin yapmanı takdirettim, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Mayonezi kendinmi yapıyosun? maşallah İlaydam. Canım bende çok severim bu tür tatları, ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  5. Cihan ablamm çok tesekkürler =)
    OKuyanım bnde mayonezi çok seviyorum gerckten tesekkürler cnm =)
    Natalicim buna bnzeyen birçok salata var eminm onlarda mükmmeldir :) Saol canım..
    Aslım bnde eskiden evde mayonez yapmayı çok zor sanardım ama çok kolay blender varsa :)Tesekkürler tatlım ...

    YanıtlaSil
  6. Görüntü çok güzel,ellerine sağlık İlayd'cım:)

    YanıtlaSil
  7. Canım bnm gzl yorumun için çok tesekkr ederm =)

    YanıtlaSil
  8. PAMUK PRENSESİM BEN GELDİM
    ELİNE NEDE GÜZEL YAKIŞMIŞ
    ELLERİNE SAĞLIK
    :)))
    MUHABBETLE KAL CANIM
    :)

    YanıtlaSil
  9. Ablacım çok tesekkür ederm cok tatlısın =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)