15 Şubat 2012 Çarşamba

İLK AHŞAP ÇALIŞMAM =)

    

     Günaydın Canlarım...Söylediğim gibi ilk hamur kabatmamı paylaşıcağım bugn sizlerle ama pek içime sinmedi :( Rengi değişti ve bulanık oldu birazda keserken sorunlar yaşadım. Sanırım renginin bulanık olması dekupaj resmimim A4 kağıdı olmasından kaynaklanıyor :( Bu konuda usta olnlar bi akıl verin bna neden böyle oldu önerilerinz var mı :))
     Neyse uzun lafın kısası bakalım nasıl olmuş.....




       Ama azimliyim bi tane daha yapıcam o da olmazsa yine yapıcam, vazgeçmek yok :)
       Yorumlarınızı bekliyorum, istediğinz gibi eleştirebilrsnz ki doğru yolu bulayım..
       Sevgileimle, Öpüyorum hepinizi... =)

13 yorum:

  1. ilaydacim...
    bayiliyorum sana ben.......
    ilk yaptigini yazmisin,ilk icin super
    soyledigin dekopaji devamli bende kullaniyorum.
    yavas yavas yaptikca gelistirirsin saniyorum.......devam
    sevgiler sana

    YanıtlaSil
  2. İlaydam valla innanmıyorum, harikasın canım benim :) çok begendim, ben hiç anlamıyorum tekniginden ama sanırım yaptıkça daha da iyi olur.

    Ellerine saglık çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. ilayda canım çok güzel olmuş. Ben gibi hiç yapamayanlar var, onları düşün :)

    YanıtlaSil
  4. ilaydacım seni tebrik ederim canım
    :))
    maşallah
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Cihan ablacım çok tesekkürler yorumların bni hep gülmsetiyor, bi tane daha yapıyorum bugn yarın yayınlıycam :)
    Aslım tesekkür ederm, aslında teknik olarak çok zevkli birazda zor inceliklerni öğrenmek lazım canım daha yolun başındayım =)
    Çiğdemcim tesekkür ederm, bnce sende yaprsın becerikli hatunsun :))

    YanıtlaSil
  6. Bir kase lezzet: Tesekkürler canım bnm güzl yorumun için, sevgiler.. =)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba azimli arkadaşım...

    Sana önerim 80 - 90 - yada 100 gr'lık kağıtlarla ve özalitçilerden resimlerini çıkarttır yada bilmem gördün mü ama bazı fotokopicilerde çokça büyük makinalarda renkli fotokopi çıkartıyorlar oraları tercih et A4 hiç iyi bir seçim değil yırtılmalar,solmalar ve dayanıksızlık görürsün.Aslında Anadolu üniversitesinin civarında, kesin ödev çıkaran, dediğim büyük makinalar bulabilirsin bence :))) Biraz çok konuştum ama benim suçum yok sen sordun:)))

    Bu arada hamur kabartman çok başarılı olmuş eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. İlaydacım canım benim benim gözüme çok hoş göründü, ellerine sağlık, yaptıkça daha da iyi olur.

    YanıtlaSil
  9. Meralcim olurmu öle şey önerilerin bnm için çok önemli ve çok tesekkür ederm vaktini ayırıp yardımcı olduğn için :)
    Noblessem çok tesekkürler canım bnm dediğim gibi bir tane daha yapıyorum yarına hazır olacak umarım o daha iyi olur =)

    YanıtlaSil
  10. iadei ziyarete geldim :)) kendine haksızlık yapma güzel olmuş

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederm hoş geldnz bloğuma.. =)

    YanıtlaSil
  12. İlaydacım ellerine sağlık çok güzel olmuş yavaş yavaş ilerletirsin yanları boş bırakma birşeyler ekle,çimen ot çiçek uğur böceği:)

    YanıtlaSil
  13. Meral ablacım çok teşekkürler tavsiyelern için özelliklede ilgilndiğin için hepsini dikkate alıcam pazartesi birde peçete transferi gelyor inş =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)