17 Kasım 2013 Pazar

24 Eylül 2013 Salı

KORSAN TEMALI BEBEK TAKI veya SÜS YASTIĞI

      Merhabalar, bugün sizlerle yaptığım kapı süsünün temasına uygun olarak hazırladığım yastığı paylaşmak istiyorum. Ama malesef sadece elimde 1 fotoğraf var untmşum çekmeyi :(


Beğenmenz dileğiyle... Hoşçakalın =)

17 Eylül 2013 Salı

KEÇE HAYVAN KİTAP AYRAÇLARI

   Merhablar... Aslında bunları yapalı baya oluyor ama paylaşmayı unutmuşum arşive bakınca hemen sizlerle paylaşmak istedim:) Yapması çok keyifli emin olabilirsiniz.....







      Umarım beğenrsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler......................

14 Eylül 2013 Cumartesi

10 Eylül 2013 Salı

KORSAN GEMİ KAPI SÜSÜ

    Merhabalar... Hepinize güzel bir hafta diliyorum, biraz geckmeli oldu ama neyse :P Bugün sizlerle bebek hazırlıklarının olmazsa olmazı bebek odası kapı süsü paylaşmak istiyorum. Bu çalışmada tek eksik bebeğin ismi, daha belli olmadığı için yazamadık, sipariş vermek isterseniz geminin gövdesine bebeğinizin ismi renkli harflerle yazılacaktır.
    Buyrun fotoğraflara geçelim.






Beğenmenz dileğiyle..... =)

27 Ağustos 2013 Salı

BEBEK PANOSU VE ANI DEFTERİ =)

    Herkese merhaba.... Yine bebek hazırlıklarımızdan bir paylaşım yapıyorum bu yayınladıklarm çoktan yerlerine ulaştılar, o şirin odayı süslediler bile :)
    Ama bu aralr bi şikyetm var blog istatstklerim çok düştü :::( Eee çok normal ama hata bnm hu kdr zamn yayın yapma sonrada şikayet et, neyse toparlıycaz artık :))
    Fotoğraflra geçelim sterseniz ben özellikle bu at figürne bayılıyorum çoook ama çok tatlı =)




Biraz yapılışndan bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz eski tahtadan etamin kasnaklarnı kullandım, puantyli kumaşı güzelce gerdirdim, arkasını çekmeyi unutmuşum o dağınık görüntüyü kaptmak için arka yüze mavi keçden kasnak ölçüsünde daire kestim ve yapıştırdım bu arada da tam tepye asmak için mavi bir kurdele ekledim böylelikle ucu içerde kaldı. Kasnağın çevresinide ponponlu iple çevrdim yaplmayadabilirdi ama böyle daha şeker oldu =) Bunlar harcnde keçe süslemlrde tabki bnm tarfmdan yapıldı ve tabloda yerlerini aldıııı. Uzun oldu braz umzrım sıkılmazsınız :P
Geçelim aynı temalı bebek anı defterime...



 Hadi bol boooool yorum bekliyorum canlrm, eleştirlerinize açığım=)
 Sevgiler.................................

21 Ağustos 2013 Çarşamba

BALERİN KIZ KAPI SÜSÜ

  Merhabalar... Bugn sizlerle yaptığım çocuk odası kapı süslerinden birini paylaşmak istiyorum. Yeni gelen bebişe hazırlk yaparken fıstığımıda unutmadım ve onun için de bi kapı süsü yaptım. Yaparken çok keyf aldım, zaten bu balerin kız figürünü çok seviyorum. Umarım sizlerde beğenirsiniz =)
   Fotoğraflara geçelim....




Kapı süsünün yanında bir de aynı kumaştan ajanda kaplayıp süsledim ...




Sevgiyle kalın ......:)


11 Ağustos 2013 Pazar

KEÇE İLE ABAJUR VE AVİZE SÜSLEME (ERKEK BEBEK)

      Merhabalar... yine uzun bir ara verdim ama bu arada çok işler yaptım bugünlerde teker teker yayına gelecek çalışmalarım. Fotoğraf makinem bozuk olduğu için yaptığım ana çekip sizlerle buluşturamadım. Belki çoğunuz artık unutmuşsunuzdur beni :)
      Teyzem ikinci kuzenime hamile, heyecanla bebişi bekliyoruz =) Erkek olacak, bu yüzden yaptıklarım hep erkek bebek odası süsleri vs. ile ilgili olacak.
      Öncelikle düz beyaz abajur ve avizeyi galatasaray temalı süsledim. Buyrun artık fotoğraflara geçelim =)




 

     Şuan tatildeyim bu postu size İstanbuldan yazıyorum. Keyifle okumanız dileğiyle hoşçakalın.......................

13 Mayıs 2013 Pazartesi

KEÇEDEN RENGARENK KAFTANLAR

   Uzun bir zamn sonra sizlere tekrar merhaba diyorum =) Yayın yapamamamın nedeni fotoğraf makinemn olmaması, çalışıyorum bir çok şey yapıyorum ama foto çekemeyince yayın yapamıyorum doğal olarak :) Ama artık dayanamdım en azından bu kaftanları cep telefonumla çekip sizlerle paylaşmak istedim. Bunları annemim iş arkadşları için anneler günü hediyesi olarak hazırladım ve sahiplerine çoktan ulaştılar. Arkalarında küçük mıknatıslar var magnet olarak tasarladım, bnm için hazırlamak çok keyifli oldu bir o kadar da el oyalayıcı......


Teker teker paketlendiler...


   Bir dahaki yayında buluşmak üzere... Sevgilerimle Canlarım =)

Hümeyra'nın denizi: Fincan çekilişi

Hümeyra'nın denizi: Fincan çekilişi: Herkesin çok beğendiği o meşhur fincanlarıma Tepe Home'da yeniden rastladım ve sizin için de 2 tane aldım.Bakalım bu sefer ki talihli k...

14 Nisan 2013 Pazar

KEÇEDEN SAKSI SÜSLERİ

    Merhabalar... Nasılsınız?
Benim için keyifli olan minik saksı süsleri yaptım keçeden =) Umarım beğenirsiniz.. Sevgiler.............





Fotoğraf kalitesi kötü kusura bakmayın lütfen =( Buna en kısa zamnda bir çözüm bulacağım umarım.
Hoşçakalın!

8 Nisan 2013 Pazartesi

KEÇE KEDİLİ KAPI SÜSÜ-WELCOME

Herkese merhabalar, sizleri çok özledim artık ara ara yaptıklarımı paylaşmaya çalışacağım. Aslında sürekli küçkte olsa bir şeyler üretiyorum ama paylaşım yapmak için vakit bulamıyorum, bloğuma zamn ayıramıyorum =( Yine de biraz daha özen göstermeye çalışacağım en azından haftada bir post hazırlamyı düşünüyorum sizlerin yorumlarını almak beni çok mutlu edecek :) Lafı çok uzattım yine =)Kedili bir kapı süsü yaptım geçen gün, ben çok beğendim yengeme hediye gidecek hafta sonunu bekliyor. Beğenilerinize sunulur, öpüyorum hepinizi....................=)


 


27 Mart 2013 Çarşamba

DÖNÜYORUM =)

Canlarım çok yakın zamnda çok cici keçe çalışmalarıyla geri döneceğim inş =) hepinizi kocamn öpüyorum............

10 Şubat 2013 Pazar

MERHABA

Arkadaslar uzun bir süredir bloglarınızı sessizce izliyorum kendim üretecek ve yayın yapacak zamn bulamıyorum Aslında kafam çok karışık.. Bu blog da sizin kadr iyi dostlar kaznmama rağmen çok karaktersiz insanlarla da karşılaşltım. Sinek gibi miğde bulandıran insanlar.. Bu yüzden blogumu kapatablirm. Bu dünyada bnm için en önmeli olan ağızdan çıkan bir sözü mutlaka yerine gtrmektir. Hepnize son kez merhaba demk istedim. Her sey için teşekkürler Canlarımm ......