7 Ağustos 2012 Salı

KEÇE SÜSLEMELİ POŞETLİK =)

       Merhaba hepinize... Yine keçe çalışmalarımla karşınızdayım, çok seviyorum keçeyi herşeyi yapmak mümkün  =)  Posetliğimin haznesi parlak tülden dikildi alt ve üst kenarlarına lastik geçirilip büzüldü ve daha sonrası hayal gücüne kaldı :) bnde tavuk ve civcivler düşündüm hem mutfak konseptine daha uygun oldu . Şimdi fotoğraflarımıza geçelim.....





     Civcivlerin arkasına küçük cırtcırtlar diktim bu şekilde poşete sabitledim.
     Ne kadar şirinler değil mi ? :)
     Beğenilerinize sunulur...... Sevgilerimle Canlarım =)...........................................



4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,iyi günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  2. CANIM İLAYDACIM HOŞ GELDİN ARAMIZA..
    ELLERİNE SAĞLIK..
    BİR KASE LEZZET SENİ ÇOOOK ÖZLEDİ....

    YanıtlaSil
  3. Ayşe ablacım hoşbulduk bende sizi çooook özledim iyki varsınz=) teşekkür ederm...

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)