3 Ağustos 2012 Cuma

KEÇEDEN GÖZLÜK KILIFI =)

    Merhabalar canlarım... Başlığa gözlük kılıfı diye yazdım ama aslında ne amaçla kullanacağınız sizlere kalmış =) Keçeden hazırladım, uzun zamndır yayın yapmıyorum ama inanın keçeyle öyle çok  şey yaptım ki sadece henüz fotoğrafları çekilmedi o yüzden de sizlerle buluşamadı :)
     Uzun lafın kısası artık kılııfımıza geçelim..........


      Hemen üzrine bi adet kelebek kondu birde pisicik eklendi =)


      Ufak bir bant ekledim küçük de bir cırtcırt kullandım....


      Umarım beğenmişsinizdir ve umarım artık bloğum eski temposuna döner ..... =)

2 yorum:

  1. ilaydacim
    ozledik seni
    bakalim ne guzellikler olucak bundan sonra:)

    YanıtlaSil
  2. bnde sizleri çok özledim cihan ablacım keçe ön planda bnm için her zamnki gibi yaptıkça yayınlamya çalışıcam =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)