9 Ağustos 2012 Perşembe

KEÇE KALP GELİN-DAMAT, AYICIK VE BALERİN =)

        Merhabalar herkese... Bugün başlık biraz uzun oldu ama yaptıklarım basit ve keyifli şeyler :) hemen fotoğraflara geçmek isterdim ama biraz konuşmak istiyorum sanırım... Bu aralar pek keyfim yok malesef nedenine gelince uzun zamndır bloğuma yazamıyorum bu da büyük oranda izleyici ve yorum kaybına neden oldu :( Neyseki bazı blog arkadaşlarım hala yorumlarını eksik etmiyorlar onlarada ayrıca çok teşekkür ederm..Aslında bakarsan bağ bakmazsan dağ olur atasöznde hareketle bloğuma bu kadar uzun süre ara vermenin sonucunun bu olacağını düşünüyordum zaten ama önemli değil sabretmem lazım biliyorum =) Diğer bi nedeni de ramazan ayından dolayı pek bir şey yapamıyorum sürekli evdeyim ve üzerimde büyük bir sıkıntı var. Bunları sizlerle paylaşıp birazda olsa rahtalamk istedim, iyiki varsınız...
         Artık fotoğraflarımıza geçelim keyfimiz yerine gelsin istiyorum =)




 


Gelin ve damatın arkasına birer mıknatıs yapıştrdım ve magnet oldular...


      Sevmli pembiş ayıcığımda anahtarlık olucak sadece demir halkası eksik =)


                              

       Bu balerin kız beni çok zorladı. Hatta itiraf etmeliyimki bu 2. deneyişimdi yinede sonuçtan tam olarak memnun değilim :/


     Hep beraber tekrar poz vermek istediler bende kıramadım :)
     Hepinize güzel bir gün diliyorum canlarım , beğenilerinize sunulur ....................




9 yorum:

  1. Hepside çok güzel olmuş İlayda'cım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Harika işler çıkarmışsın ortaya canım. Ellerine, emeğine sağlık.
    Kocaman öpüyorum^-^

    YanıtlaSil
  3. ilaydacım ellerine sağlık çok şeker olmuşlar...blog la ilgili bende aynı sıkıntı içerisindeyim..uzun zamandır yaptıklarıma yeni şeyler ekleyemediğim için yorumlarda gitti... kızım evde olunca birde sıcaklardan dolayı onunla dışarı malzeme almaya gidemediğim için yeni şeyler ekleyemedim..neyse lafı çok uzattım değilmi :) hakkımızda hayırlısı olsun ne diyelim artık canım benim.. mutlu günler..

    YanıtlaSil
  4. ay ayyyy sevsinler seni ve o cici ellerinle hazırladığın güzellikleri :)) ellerine emeklerine sağlık güzelim... merak etme, biz hala takibindeyiz, sadece özlüyoruz o kadar! önce sen iyi ol, huzurlu ol, gerisi gelir tatlım! :)) çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili kardeşler nikah şekeri çok teşekkür ederm canım bnm =)
    Okuyancım ne zamndır bloğuna uğrayamadım tatlım ama en yakın zamnda alt üst edicem :)Çok tesekkürler canım bnde öpüyorum kocaman =)
    Sevgili mutlu design öncelikle çok teşekkür ederm, blog sorunlarına gelnce böyle birbrmzle paylaşmamz çok iyi oluyor takmayalım kafamıza en iyisi ürettikçe karşılığını alıcaz inş, öpüyorum canm bnm kocamn =)
    Mihricm ah bnde seni, sizleri ne kadr özledim bilsen ama elimde olmayan sebplerle uzak kaldım diyebilirim .. İyiki varsın tatlım güzel yorumun için çok teşekkür ederm bnde öpüyorum seni kocamn canım bnm =)

    YanıtlaSil
  6. hepside çok çok harika olmuş ellerine sağlık.balerine bayıldım.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Mihrimahçım çok tesekkür ederm, balerini bende çok seviyorum ama eteği konusunda sıkıntım var bida denycem inşallah =)sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  8. İlayda ziyaretin için teşekkür ederim. Toptan aldığım için keçeyi kargo yoluyla satın alıyorum. Nette "hobi keçe", "berika tesktil", "ünlüoğlu iplik" diye aratırsan benim keçe aldığım yerlerin iletişim bilgilerine ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Sibel hanım ilgilendiğinz için çok teşekkürler.. Hobi keçeye baktım sanırım sentetik olanlardan almam gerekiyor ama kalınlık olarak ne seçmelyim yada görmeden alacağım için sonuçtan memnun kalacakmıyım merak ediyorum ?

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)