16 Ağustos 2012 Perşembe

KEÇE KANATLI KALP ANAHTARLIK;KEÇE KUŞ,FOK BALIĞI,ELMA,FİL,BEBEK ve BAYKUŞ =)

       Ayyy başlığı yazarken yoruldum valla gören duyanda çok iş yaptım sanacak ufacık şeyler yaptım ama başlık açıklayıcı olsun istedim napıyım =)
       Evet bunları nedenmi yaptım ? Anahtarlık dışında herşey teyzoşuma gidecek yani onun siparişleri telefon kabının arkasına yapıştırmak için istedi bende bugün akşam yaptım hemen:)Birde hatırlarsınız geçenlerde bir kuş anhtarlık yapmıştım bakınız burada onuda götüreceğim.. Anahtarlığıda kendim için yaptım araba anahtarlarım için kullanacağım =)
       Artık geçelim fotoğraflara.......








        Veeeeee Finalll =)


        Beğenmeniz dileğiyle Şekerler, Hoşçakalınnnnnnnn =)






8 yorum:

  1. ama ben onları yerimmm!! :) ellerine sağlık kuzum!

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık pek şirin olmuşlar...

    YanıtlaSil
  3. Canımm teşekkürler Mihri perim =)
    Sibelcim çok tesekkür ederm...

    YanıtlaSil
  4. kuzum hayırlı bayramlar.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Keçeler çok tatlı :-)! Blogunu genel olarak çok beğendim bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum! Bana geri dönersen eğer çok memnun olurum, mail adresim: eylul@indirimlr.com

    Sevgiler
    Eylül Çeviker
    İndirimlr Sitesi

    YanıtlaSil
  6. Ayşe ablacım teşekkürler sizede hayırlı bayramlar =)
    Eylül hanım teşekkür ederm mail atarım size...

    YanıtlaSil
  7. ayyy çok hoşlarr :):):)

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederm yorumnz için =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)