16 Şubat 2012 Perşembe

AHŞAPTA İKİNCİ DENEYİMİM =)

     

     Evett Canlarım dediğim gibi dün ikinciyi yaptım.. İlki içime sinmeyince hemn gidip kuşe kağıda banyo temalı bir dekopaj çıkarttırıp bir ahşap daha almıştım. Bu çalışmam banyonun kapısı için, kardeşim banyo kapısını kırınca orayı kapatmak için bir şey lazımdı annemde hamur kabartma yapmamı istedi.. Zaten ikinciyi denemem için en büyük destekçilerim annem ve sizlerdiniz :)
     Gelelim bu seferki içime sindi mi ? Evet bu kez daha çok beğendim, daha iyi oldu sanki... Tabi sizlerin yorumlarına göre çalışmalarıma yön vermeye devam edeceğim =)
     Fotograflara bakalım isterseniz..



      Zemin açık sarıya boyandı, gül ve parfüm şişesi kabartıldı, üzerine de 3 kat vernik atıldı...




      Bu seferki hakkında neler düşündüğünüzü, beğenip beğenmediğinizi çok merak ediyorum :)
      Kendinize İyi Bakın... Öpüyorum... =)




18 yorum:

  1. Valla bence gayet güzel olmuş, ellerine saglık :) benimde ögrenmem lazım..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Ne kadar hızlı yol katediyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. ilayda sendeki bu azim beni öldürüyor aferin sana ne güzel yapmıssın. Sen yaptıkça böyle ne kadar tembelim diyorum kendime :)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş... renkler ne kadar güzel...
    ellerine sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. ilaydacim;bu isi gelistirmeye basladin bayagi,cok hos gozukuyor panon,
    gayet guzel olmus,optum

    YanıtlaSil
  6. İlayda çok güzel olmuş..Eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş, artık çatlatmayı deneyebilirsin.

    YanıtlaSil
  8. Aslım çok tesekkür ederm eminim çok çabuk öğrenrsin dene =)
    Proje çantası tesekkürler mutlu ettin beni :)
    Mahmur prenses: Canım sende tembelsen artık bişy diyemiyorum yani denesen herşeyn en güzeli yaparsın eminim çok tesekkürler tatlım:)
    Okuyanım tesekkür ederm beğenmene sevindim.. Sevgilerimle...
    Cihan ablacım tesekkürler sizlerden öğreniyorum ve geliştrmeye çalışıyorum, bnde sizi öpüyorum kocaman =)
    Kardeşler nikah şekeri: Tesekkürler canım bnm saol =)
    Noblessem tesekkür ederm güzl yorumun için canım deniyimde o ne acaba biraz anlatabilrsen tekniğini çok mutlu olurum =)

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş olmuş üzerine gidersen oldukça yaratıcısın bu konuda.Öptüm :)

    YanıtlaSil
  10. Canım nerelerdeydn bayadır yoktun :) Çok tesekkür ederm devam edicem ahşaba bnde öptümm =)

    YanıtlaSil
  11. İadei ziyarete geldim.
    Ben çok beğendim ve seni her zaman takdir ediyorum
    :))))

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldn canım ayy çok tesekkür ederm mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  13. Hakikaten azimlisiniz :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Tesekkürler Elifcim her konu da azmlymdr aslında.. =)

    YanıtlaSil
  15. İlaydacım bu sefer ki çok daha güzel olmuş canım, tabi resmin kaliteside yaptığın işi çok daha güzelleştiriyor.

    YanıtlaSil
  16. Canım tavsiyelerin ve güzel yorumun için çok tesekkür ederm =)

    YanıtlaSil
  17. İlaydacım,
    Her el attığın işin de sonuç mükemmel.
    Ben çok beğendim.Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Seval ablacım çok tesekkür ederm güzl yorumun için öpüyorum kocamn, sevgiler... =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)