29 Şubat 2012 Çarşamba

RENGARENK KUŞLARIMMM =)

         Canlarım hepinize günaydın.. Sabahın bu saati uyanmak benm gibi uykucu biri için çok zor ama malum ders kaçmaz gitmem lazım. Ve gitmeden bu şirin postu hazrladım, şirin diyorum çünkü kuşlarımı çok sevdim baklaım sizde sevecek misiniz ? =)
         Bunları yapmak çok zamndır aklımdaydı ama çöp şişim yoktu geçen gün aldım ve bütün saksılarımza yaptım birer tane :)
         Hadi fotoğraflara bakalım.......











      Kuşlarım sizin için poz verdiler:) Ama fotoğrafları çektiğimde akşamdı biraz karanlık çıkmış idare edin lütfen .)
      Evett şimdi de LİMON bey'in fotoğraflarına bakılım :) Kendisi hiperaktif bir kuş olduğu için fotolar bulank çıkmş anca bu kadr çekebildim :))




     Limon bizim evin en minik üyesi =) Gevezeliğiyle, bitmek bilmeyen gürültüsüyle beni çok sinirlendirse de onu çok seviyorum .. Hiç demeyin bu kadrcık bişey nasıl daynılmaz bir gürültü yapar diye çünkü inanılmaz bir performansı var bu konuda :))
     Yorumlarınızı bekliyorum Canlarım... Sevgilerimle.................=)











13 yorum:

  1. ne kadar cici kuşların olmuş bakayım senin?? :)) ellerine sağlık güzelim, çok tatlı olmuşlar! Limon haylazına da arkadaş olurlar, fena mı?? :))

    YanıtlaSil
  2. Sen çok yaşa ablam, ellerine emeğine sağlık, kuş olup uçasım geldi...

    YanıtlaSil
  3. ne tatlı olmuşlar, cıvıl cıvıl, ellerine sağlık İlaydacım.

    YanıtlaSil
  4. ne kadar şirin olmuş kuşların ellerine sağlık bende yapıcam ilk fırsatta

    YanıtlaSil
  5. Ya çok sevdim bu kuşları ben, çok güzel olmuşlar. Renkleride çok hoş :) ellerine saglık İlaydam. Limon çok şeker :) bilirim bunların ağızları hiç durmaz, devamlı gürültü yaparlar :) bizdede vardı iki tane..

    YanıtlaSil
  6. canisiiiiiii
    valla bravvo sana
    hem okuyosun
    hemde bunlar//////
    opuyorum

    YanıtlaSil
  7. PAMUK PRENSESİM BUNLARDA ÇOK GÜZEL
    İLER DE NE OLMAK İSTİYORSUN
    ELİN EL İŞLERİNE ÇOK YATKIN
    :))

    YanıtlaSil
  8. Bu yaşta bu marifet, maşallah.Çok şirinler.

    YanıtlaSil
  9. Mihricm tesekkürler tatlım, evet öle oldu gerckten zaten limonun kafesinin yanında bi tane saksı var 2 kuşu oraya koydum onlarla konuşup duruyor hoş limon kendi kendne de konuşur da neyse =))
    Afet ablacım tesekkürler güzl yorumun için öpüyorum seni =)
    Noblessem tesekkürler canım bnm...
    Haskumaş tesekkür ederm canım bncede yap çok şeker oluyorlar :)
    Aslım tesekkürler canım valla sorma hiç susumuyor desem yeridir :)
    Cihan ablam cok tesekkürler valla iyiki varsın yorumların bni mutlu ediyor öpüyorum bnde kocaman =)
    Ayşe ablacım öncellikle tesekkür ederm =)Ben şimdi ünivtedeym Karşılaştırmalı Edebiyat okuyorum İngilizce,Almanca ve Rusça ağırlıklı yani ya edebiyat eleştrmeni olucam ama ulusal değil ulslararası yada komparatist yani karşılaştırmalı edebiyatçı ama ilerdeki mesleğim ne olursa olsun hobilerim haytımdan hiç eksik olmayacak bn insanların ancak üretmek ve çalışmakla hayatı kavrayabilecklerini ve ondan zevk alacaklarını düşünüyorum....
    Ihlamurcum değerli yorumun için çok tesekkür ederm.

    YanıtlaSil
  10. Canlıları da cansızları da çok güzel :) Ellerine sağlık. Fotoğrafları flaş kullanmadan çekersen daha güzel çıkar. Keçe flaşı hiç sevmiyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sibel hanım bloğuma uğrayıp yorum ypmanza çok ama çok sevndm öncelkle çok tesekkür ederm =) Evet haklısnz bliyorum ama fotğraf maknem bozuldu bir türlü kapatamıyorum flaşı :(

    YanıtlaSil
  12. Ama bunlar çok tatlı olmuşlar tıpkı ilayda ablaları gibi :))

    YanıtlaSil
  13. Ayy canım bnm çok tesekkür ederm bni şımartıyosunuz ama =))

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)