29 Nisan 2012 Pazar

KALPLİ TIRNAKLAR =)

    BEN GELDİMMMMM =) Uzun upuzun bi aradan sonra bloguma dönmeye karar verdim..Sizleri çok özledim tekrar aranzda olmak çok güzel .. Aslında bn hep sizleri takip ettim hiç bi yaptığınızı kaçırmadın ama hep sessz kaldım hiç bişey yazmadm...Biraz yoğundum, biraz hastaydım birazda dinlenmek istedim.İnş bidaha bu kadar uzun ara vermek zorunda kalmam..
    Buralarda değilken yeni bir şeye merak saldım özellikle son bikç gündür ilgileniyorum..NAİL ART...=) Ojelere süse püse olan merakımı bilirisinz bu tırnak süsleme işi ise tam benlik ara ara yapıp paylaşıcam sizlerle..İşte ilk deneyimim :)





        Tekrar görüşmek üzere kendinize iyi bakın.. Sevgilerrr =)




7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.

    YanıtlayınSil
  2. Hoş geldin, sefalar getirdin tatlmı:))
    Çok sevdim kalplerini çok:)

    YanıtlayınSil
  3. hoşgeldin canım,valla gözüm seni aradı hep..kendi kendime dedim dersleri vardır kızın :) Bi daha gitme,hep yaz :)

    YanıtlayınSil
  4. Hoşbulduk Okuyanım cok tesekkürler tatlım =)
    Çaçaroncum cnm bnm valla bnde sizleri çok özledim bida bu kadr uzun ara vermcem inşallah sınavlarım çok yoğundu =)

    YanıtlayınSil
  5. Senin gibi şirin olmuşlar İlaydacım:))

    YanıtlayınSil
  6. Nihayet İlaydam, hoşgeldin :)

    Çok beğeniyorum bu oje tasarımlarını, çok güzel olmuşlar ve yakışmış :)

    YanıtlayınSil
  7. Natalim çok tatlısn tesekkürler cnm :)
    Aslım çok özledm seni de hoşbulduk =) Bnde bayılıyorum yenileri gelicek inşallah tesekkürler tatlım =)

    YanıtlayınSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)