7 Mayıs 2012 Pazartesi

NAİL ART-3 MİNİK SEVİMLİ KUŞLAR =)

        Merhabalar canlarım =) Yine çok yoğun bir haftaya girmiş bulunuyorum ama tatlı yorgunluklar yaşayacağım işler bunlar; yani mutluyum :) Yarın üniverstenin konserine gidicem, çarşamba perşembe ve cumada bölümümle ilgili bir sempozyumda görevliyim.Ayni zamnda perşembe gecesi sempozyum için gelecek davetli yazarlar için düzenlenen kokteyle katılacağım. Hal bu olunca bi kıyafet teleşı sardı beni:) Ne giysem, saçımı nasıl yapsam, makyajım sademi olmalı biraz abartılımı ?? Neyse bunların hepsi benm için çok keyifli... Bunları sizlerle paylşmadan edemedim, ohh rahtladım valla :))
       Şimdi gelelim yeni nail art denememe; ben çok şeker buldum bakalım sizlerde beğenecek misiniz ??





      Bikaç yeni model daha düşünüyorum çok yakında yaparım çünkü denemeden duramıyorum :))
      Hoşçakalınnnn Şekerler...................... =)



6 yorum:

  1. Bencede çok şeker olmuş İlayda'cım...Blogumda ödül mimin var beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. ilaydacim,inanamiyorum sana.......
    bayildim,seker gibi olmus
    aynen senin gibi:)

    YanıtlaSil
  3. tesekkürler ablacım :) şımartıyosun beni bk =)

    YanıtlaSil
  4. çok şirinler. Bende beklerim www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba bayıldım bu kuşlara çok güzeller ...
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
  6. follow ve necla ikinizede çok teşekkür ederm saolun =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)