22 Aralık 2011 Perşembe

...

     Gecenin bi vakti nereden de geldi aklıma bilmem paylaşmadan edemedim.... Buyurun yüreğinizi ısıtsın sizi hayallere daldırsın , bırakın kendinizi üstadın o büyülü diline ...  =)

BİR GECE
gecede bir uyku,
uykunun içinde ben…
uyuyorum,
uykudayım,
yanımda sen
uykunun içinde bir rüya,
rüyamda bir gece,
gecede ben…
bir yere gidiyorum,
delicesine…
aklımda sen.
ben seni seviyorum,
gizlice……
el pençe duruyorum,
yüzüne bakıyorum,
söylemeden tek hece.
seni yitiriyorum,
çok karanlık bir anda…
birden uyanıyorum,
bakıyorum aydınlık;
uyuyorsun yanımda,
güzelce….
       Özdemir Asaf
      Öpüyorum hepinizi...

3 yorum:

  1. Şiiri severim ama bu şiiri hiç okumamıştım.

    Çok beğendim, paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Söz konusu Özdemir Asaf olunca herşey duruyor...

    YanıtlaSil
  3. sevgili hobivakti bu çok bilinen bir şiir değil o yüzden duymamışsındır rica ederm =)
    Elifçim bnm için de öyle canım...

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)