16 Aralık 2011 Cuma

ÇOK MUTLUYUMMM =)

     Daha yeni okuldan geldim yorgun argın tam evde sıkıca bir şeklde dinlenmeye hazrlanıyordumki kapı çaldıı... Bi baktım kargo gelmiş ve sevgili natalinin(baykuş gözüyle) bnm için hazrladığı hediyeleri getrmişş...
     Hemen içeri girdim ve paketimi açtım.. İçinden harika şeyler çıktıı hepsine bayıldımm bayıldımm =)
     Canım bnm ellerinle yaptığın o güzel bilekliği hemen taktım suan kolumda .. Yazdığın o güzel kartta gercekten mükemmel.. Bende sana sevdiklerinle gecireceğin nice mutlu yıllar diliyorum... Tüm güzellikler seninle olsun..
    Tabii hediyelerim bu kadr değil.. Büyük bi özenle sarılmış paketi açtımm ve içinden şirinmi sirin çok güzel bir noel evi biblosu çıktı onu da hemen masamın üzeirne koydum ...
     Sana cooook tesekkür ediyorum canım bnm ellerine emeğine sağlık hepsi harika... =)

2 yorum:

  1. İlaydacım hediyelerini beğenmene çok sevindim,sevinçle , sağlıkla kullan...güzel sözlerin için de teşekkür ederim:))

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  2. rica edrm canım bnm tekrar tesekkürler.. =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)