13 Aralık 2011 Salı

YIL BASI HEDİYEM DÜN YOLA CIKTI =)

      Sevgili blog arkadaşlarım hayat meleodisi ' nin yaptığı çekilişte bana cıkan arkadasımızın hediyesini dün kargoya verdim.. Yarın eline ulaşacak inş.. Umarım beğenir.. Bloguna girdim biraz inceledim ama anlamasın diye izlemye bile almadım :) Hediye eline ulaştıktan sonra nasıl olsa tanışacağız :)
     Resimlerini koyuyorum umarım siz de beğenirsinz...

    Eveeett işte yıl başı hediyem =)

                              
 
                 Şiriin bir cadılar bayramı kabağı.. Ben çok beğendiğim ve sempatik bulduğum için böyle bir hediye hazırladım.Seramik kabagı 2 farklı renk akrilik boyayı karıştırarak boyadım.. Ve bir de içine mum yerleştrdim :)

                                       

     İşteee böyle oldu =) Ambalajı çok iyi yapamadım aceleye geldi çünkü oyüzden resim koymadım =( Ama içine birde kendi ellerimle hazırladığım bir kutlama kartı ekledim , güzel güzel dileklerimide yazdım yolladımmm =)
      Sevgiler...

6 yorum:

  1. Ne güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Sana çok çok çok teşekkür ederim canım. O güzel kartında yazdığın gibi ben de sana bir ömür boyu sevdiklerinle olmanı dilerim. Kartına bayıldım. Tam da işimin çok yoğun bir anında kargo geldi, bir an unuttum çekilişi ve çok mutlu oldum, ta ki hediyemi açana kadar :( Maalesef ki çoook üzülerek söylüyorum hediyem kırılmış :( harika bir objeymiş. Ellerine emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. ayy çok üzüldüm ya valla o kadr özenerk hazrlamıştım kullanabilmenizi dilerdim:( ambalajına çok dikkat ettm aslında kırılmasın diye süngerde koymuştum halbuki gercekten çook üzüldüm ya =(( bnde sana cok teşekkür ederm canım bnm bundan sonra sık sık görüşür güzel bir blog arkadaslığı kurarız umarımm öpüyorum =)

    YanıtlaSil
  4. Dikkat ettiğinin farkındayım canım sağolasın. Korgo azizliği :)
    Blog takip listeme alındın kaçışın yok artık sürekli seni takipteyim. Öptümmmmmm.

    YanıtlaSil
  5. üzldm=( sende bnm listeme alındın canım =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)