6 Ocak 2012 Cuma

BENİ UNUTMAYIN ! =)

           Canlarım ben 2 hafta kadar buralarda olamayacağım malesef ::( Beni unutmayın sakın ha :) 
Belki bahsetmişimdir annem 4 gün önce bel fıtığından ameliyat oldu hastanedeydik, daha dün taburcu oldu artıkta evde 1 ay raporlu çalışamayacak tbi bnde ona bakıyorum. Bir de 2 hafta boyunca her gün finallerim var onlara çalışmam lazım hemde çokkk zaten son 1hafta çok boşladım =(   Dualarınızı eksik etmeyin benden de en az ilk sınavlarım kadar iyi geçsin =))
           Ara ara girip yaptıklarınıza bakcağım yorum yapıcam ama çok sık değil ve bnm paylaşımım olamayacak kusura bakmayın baya bi ihmal edicem :(   Ama daha sonra tatile giriyorum ve öyle cici şeyler yapıcam ki (inş) telafi edeceğim =))
           Kardeşim ve benm yazdan kalan bir fotoğrafımızı paylaşıp veda etmek istiyorum sizlere (tbi kısa süreliğine:) )


           Hepinizi öpüyorum... Kucak dolusu sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Annene çok geçmiş olsun. Benim de finallerle baya başım dertte bu ara, hepimize kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmişler olsun annene...
    Sana da başarılar dilerim...
    Fazla özletmezsin umarım kendini:)

    YanıtlaSil
  3. saol tatlım valla aynen öyle sanada kolaylıklar dilerim =)

    YanıtlaSil
  4. natalicim çok teşekkürler canım fazla değil 2 haftacık yokum hepinizi çok özliycem =)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, çok üzüldüm :(

    Sanada çok kolay gelsin İlaydam..

    YanıtlaSil
  6. tesekkürler eminecim, aslıcım sanada çok teşekkr ediyorum canım bnm görüşmk üzere..

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)