30 Ocak 2012 Pazartesi

KLOZET TAKIMI



          Sevgili blog arkadaşlarım bugün sizlerle bu güzel banyo takımını paylaşmak istiyorum. Ben yapmadım ama görünce bayıldım ve sizlerle paylaşmak istedim... Öncelikle bu güzellik için teşekkür ediyorum.. Ellerine sağlık Rabia abla =)
          Vee geldik takımı anlatmaya, öncelikle fotoğraflara bakalım böyle daha iyi anlaşılır..





            Şimdi tek tek anlatalım. Öncelikle paspalarımız haroşa örgü, 10 numara kirpi ip ve 10 numara şiş kullanarak örülüyor.
            Büyük paspas için 65 ilmek atılmış tabi bu sizin banyonuza göre değişir. İstediğiniz en ve boyda yapabilirsiniz.
            Klozet önü için 45 ilmek ile başlanmış ve 22 sıra ördükten sonra 15 ilmek örülür 15 kesilir 15 daha örülür ve bu şekilde 11 sıra örülmüş.
            Klozet kapağı için 20 ilmek ile başlanmış. 5 sıra ördükten sonra 5 sıra tek tek artarak örülmüş ve daha sonra 5 sıra daha örülüp tek tek keserek 7 sıra daha örülmüş. Bitmiş hali 30 sıra oluyor. Resimde henüz kapağın etrafına lastik geçirilmemiş.
            Taban rengi olan bu krem rengi ipten toplam 2,5 kg  kullanılmış.
            Renkli iplerin herbirinden ise 500 gram kullanılmış.Üzerindeki renkli ipler ile yapılan süsler içinde 7 ilmekle başlayıp örülmüş.
            Siz paspasların üzerini resimdeki gibi ya da dairelerle, asimetrik şekillerle, geometrik şekillerle, kalplerle,çiçeklerle süsleyebilirsiniz. Tek yapmanız gereken istediğinz şekillerden istediğiniz renkte örmek ve paspasların üzerine dikmek...
            İşte bu kadar.. Umarım sizde beğenirsiniz... Öpüyorum hepinizi =)

7 yorum:

  1. Çok şeker oluyor dimi bunlar, hazır gibi. Yapanın ellerine saglık, anlatımını yazman çok iyi olmuş İlaydam..

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler canım gerçekten çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Aslım evet çok şeker gerçektn yumuşacık üstü tesekkürler canım...
    Meralcm ne demk bn tesekkür edrm güzl yorumun için.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş yapanın ellerine sağlık
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler dilekçim bn kullanmıcam ama olsun :)

    YanıtlaSil
  6. harika, nefis olmuş, ben de tek kişilik yatak örtüsü örmek istiyorum ya da daha küçük bir şey.Bu güzelliğin üstüne nasıl basılır?

    YanıtlaSil
  7. tesekkürler noblessecim yatak örtüsüde güzl fikrmiş.Valla insan kıyamıyor değilmi =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)