26 Ocak 2012 Perşembe

ELMALI ve HAVUÇLU TOPÇUKLAR =)

      
          Merhaba canlarım... Yine bi tatlı tarifyle karşınızdayım:) Sevgili aycanın bir tarfini değiştirerek uyguladım sonuçtan çok memnun kaldım huzuurnzda bir daha teşekkür ediyorum kendisine...
         Az laf çok iş diyelim ve geçelim tarifimize. Gerçekten çok basit ve eğlenceli =)

MALZEMELER
  • 3 adet elma
  • 1 adet havuç
  • 2 paket kakaolu petit beurre bisküvi
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • yarım limon kabuğu rendesi
  • ufalanmış ceviz yada fındık


YAPILIŞI

     Bisküvileri ufalıyoruz, elmaları rendeliyoruz, havuçlarıda rendeleyip çok az şekerle tavada karamelize ediyoruz bunların hepsini aynı kaba koyuyoruz. Daha sonra üzerine tarçın, limon kabuğu rendesi ve cevizleride ekleyip yoğuruyoruz.Hemen hemn kurabiye hamuru yumuşaklığında oluyor. Sonra toplar yapıyoruz ve istediğimz soslara buluyoruz.
     Ben 3 çeşit yaptım yani evde onlar vardı. Birini yanlızca hindistan cevizine, birini renkli şekerlemeye diğerinide tepesini benmari usulü erittiğim çikolataya ve hndistan cevizine buladım.
     Gördüğünüz gibi çok pratik, hafif ve şeker bir tatlı... :)
     Afiyet Bal Şeker Olsun..ÖpüldünüZzZ =))

8 yorum:

  1. Canım yaşına rağmenn kocaman, ne güzel bir blog hazırlamışsın, senin yaşındakilerin çoğunun bunlardan haberi yok, takibe aldım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler swotpisces bişeyler yapmaya çalışıyorum hoşgeldiniz bloğuma çok sevndim =)

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu lezzet bombalarına.Ellerine sağlık güzel kızım benim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Nefis görünüyorlar..resimler bile haykırıyor ye beni diye:)) ellerine sağlık hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  5. Şimdi kahvemi içerken, yanında ne güzel olurdu :) çok nefis görünüyolar İlaydam ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  6. cok tesekkürler seval ablacım bnden de sevgiler...
    marifetane tesekkür edrm sizede hayırlı cumalar bloğuma hoşgeldnz...
    aslım sen gel eskişehire yaparım bn kahvelermizide içeriz karşılıklı :)tesekkürler cnm...

    YanıtlaSil
  7. canım ben geldim
    ellerine sağlık canım
    :))))))

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldin canım çok sevndm tesekkür ederm =)

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)