12 Mart 2012 Pazartesi

EYFEL KULELİ VE KALPLİ ANAHTARLIĞIM =)



     Günaydın Canlarım bu haftadan itibaren çok yoğunum ama yinede yayın yapmaya çalışacağım :)
Geçen akşam oturuken aklıma geldi bunu yapmak ..Eyfel kulesini hepimiz seviyoruz sanırım; aşk,romantizm,sevgi,heyecan,tutku bunların hepsini çağrıştırıyor bana =)
     Yine keçe kullandım iki renk ip ve sıcak sılikonla birleştirip anahtarlık aparatı taktım ve hazır oldu. Farklı renklerde yapmayıda düşünüyorum bn çok sevdim :)
      Çok konuştum fotoğraflara geçiyorum.....




     Sizce nasıl olmuş ? Umarım beğenirsinz =) Öpüyorum hepinizi, kucak dolusu sevgiler..............:)




6 yorum:

  1. Her şeyden önce renklerini çok sevdim. Çok güzel olmuşlar ve fikre bayıldım :) Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım çok hoş görünüyor

    YanıtlaSil
  3. Beğenmez miyim hiç, çok güzel olmuş canım:)

    YanıtlaSil
  4. Aslım çok tesekkürler canım =)
    Güftecim tesekkürler gzl yorumn için..
    Okuyanım tesekkrler tatlım =)

    YanıtlaSil
  5. ÇOK BEĞENDİM, ELLERİNE, FİKRİNE SAĞLIK CANIM:))

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)