9 Mart 2012 Cuma

KEÇE MAGNETLAR YADA BROŞLAR YADA NE OLARAK İSTERSENİZ =)

    Günaydın Canlarım, başlık biraz karşık oldu değilmi ama resmlerle anlıyacaksınız .. Bence bunlar bir çok amaçla kullnılabilir o yüzden başlık konusunda kafam karıştı biraz :)
    Yoğun tempoda hayat devam ederken birşeyler yapmaya çalışıyorum..yaptıklarımın bazıları bni memnun ediyor bazılarndan tam olarak memnun kalmıyorum geliştrmem gereken çok şey var =)
    Şimdi bu yaptıklarımı sizce Pasajda satışa sunmalımıyım? Keçe konusunda daha iyi olduğumu düşünerek bu magnetlarla satışa başlamyı düşündüm.. Ama lütfen düşüncelerinizi doğrudan söyleyin kırılmıycağıma söz veriyorum =)
    Hadi fotoğraflara bakalım sonrada karar anı... :))




    Bu ikili favorim oldu, gelin ve damat.. =)





    Bol bol fotoğraflandılar:) Umarım beğenirsinz.....
    Sevgilerimle.................





17 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İlayda'm ellerine sağlık güzelim, çok tatlı olmuşlar! Ellerine sağlık! Biraz daha çalışırsan, eminim çok daha mükemmel olacaklardır, ama en alttaki geline bayıldım, o süper olmuş. Satışa çıkarabilirsin bence, neden olmasın?? :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar canım. Bence hiç bekleme, hemen satışa sun:)
    Öptüm tatlım:)

    YanıtlaSil
  4. bence çok güzeller..satışa sun canım..öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. İlaydacım canım benim düşüncelerimi samimiyetle söylediğimden emin olabilirsin, aksi halde olumsuz şeyler yazmaz ama yorum da yapmazdım.BAYILDIM, SÜPER OLMUŞ, SATIŞA SUNMALISIN:)))

    YanıtlaSil
  6. Her zaman nasıl düşünüyorsam, ne hissediyorsam onu söyler ve yazarım. Bu yaptıkların çok güzeller, gelinle damat ayrı güzel. Bence çok beğenilicektir ve satışa sunmalısın :)

    YanıtlaSil
  7. ben de çok beğendim canım, tasarımların harika...

    YanıtlaSil
  8. Öznurcum tesekkürler canım ...
    Mihrim çok tesekkürler tatlım gzel yorumun için =)
    Okuyanım saol canım bnm bnde öptüm kocaman =)
    Çaçaronum tesekkürler tatlım bende öpüyorum.. =)
    Noblessem biliyorum samimi olduğunu tbkde canım cok tesekküür ederm mutlu ettin bni yorumunla =)
    Aslımm iyki varsın bliyorum hep dosdoğru yazdığını tesekkürler canım bnm =)
    Pembe kabuk tesekkürederm tatlım =)
    O zaman çalışmalarım en kısa zamnda pasajda olacak :))

    YanıtlaSil
  9. İlaydacım,bunlar çokk şekerler.Hiç durma satışa çıkar.
    Ne yapsan başarıyorsun:)Ellerine emeklerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. İlayda'cım çok güzel olmuşlar..Bencede hemen satışa sun..Keçeden yapacaklarını merakla bekliyorum..Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Seval ablacımçok tesekkr ederm gzl yorumun için =)
    Kardeşler nikah şekeri: çok tesekkür ederm canım inş yapıcam birşeyler daha =)

    YanıtlaSil
  12. Hiç durma canım, hemen satşa çıkar, son işlerini de çok beğendim:)
    Şansları bol olsun...

    YanıtlaSil
  13. Saol Natalicim çok tesekkür ederm az önce çıkardım satışa hadi bakalım ne olacak çok tesekkürler =)

    YanıtlaSil
  14. Bence de çok güzel olmuşlar, keçe konusun da bayağı güzel işler çıkartıyorsun artık ,satışa koyman isabetli bir karar olmuş bence ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  15. ilaydacım ben yokken ne guzel seyler yapmıssın mahrum kalmısım calısmalarından

    YanıtlaSil

Eee yorum yapmadan olmaz ama demi sizn o güzel sözcüklerinz beni çok çok çok motive ediyor... Şimdiden teşekkürler Canlarım =)